piatok 11. mája 2012

Tak už no

Keď som prišiel na túto školu, bol som štvrták. Bol som nový takže som nemal veľa kamarátov. Vlastne, nikoho. Každý už mal zo hratú skupinu. Bol som pre každého ako vzduch. Vždycky som bol osobitná skupina ktorá mala iba jedného člena. No podľa mňa je to tak doteraz. Ak to tak vezmem tak ozajstných kamarátov nemám ani teraz. Väčšina sú falošní ľudia ktorí sa so mnou rozprávajú len preto, aby som ich pobavil.Ja to samozrejme stále spravím. Nie kvôli tomu aby sa spýtali, že ako sa mám ale iba aby som ich nejakým spôsobom pobavil. A práve preto, teraz nemám ani jedného poriadneho priateľa. Ale v tretej triede to bolo ešte horšie.

3 komentáre:

  1. tak skús otvoriť oči.. pretože nie každý musí byť falošní a predstav si má ťa aj rád!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Každý nie... Ale väčšina sú !! Možno ty si jediná výnimka.. nikro iný.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kebyže ťa nemám rada, tak sa s tebou ani nebavím.. natoľko ma už poznáš :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.